Pages

Subscribe:

17 Ocak 2012 Salı

Kitap Kurdu

Uzun yazılar yazamadığım elimin sığ olduğu bir dönemdeyim..Beynimden geçen çok aslında da parmaklarımdan dökülemiyor işte cümleler, nedendir bilinmez...Kafam yorgun, vücudum yorgun...tatil tatil tatil diye sinyaller çakıyor her bir hücrem..

Haftasonu bir sürü kitap aldım hepsini de kendimce bir sıraya soktum..





Önceliği çoookk eski bir kitap olan "puslu kıtalar atlası' na" verdim. ( sevgilimin okumam için yoğun ısrarları üzerine )










Sonrasında "küçük mucizeler dükkanı"nın kahramanlarını unutmadan ikincisini de okumak lazım dedim ve "bir yumak mutluluk" kitabı 2. sırada yerini aldı :)








Üçüncü sıraya tarihi dokusunun bol olduğunu düşündüğüm "elma çekirdeği" kitabını koydum...









Ve son olarak arka kapağından iki kadının iç acıtıcı hikayesi olduğunu anladığım "Araf"' ı okumaya karar verdim.






Hayatım hiç yoğun değilmiş gibi, beynim çok boş, kitaba tamamen kendimi verebilecekmişim gibi aldım bu kitapları. Ama ne yapayım dayanamıyorum söz konusu kitap olunca. Puslu Kıtalar Atlası' nı okumaya başladım bile. Haydi bakalım gözlerime kuvvet:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder