Pages

Subscribe:

23 Kasım 2011 Çarşamba

Gizli Anların Yolcusu...

Gizli Anların Yolcusu Ayşe KULİN... Bu yazarın kitapları olmazsa olmazlarım arasında benim. Mutlaka kendimden bir şeyler bulduğum okumaktan keyif aldığım kitaplar. Şimdi de tazecik bir kitap çıkarmış. Hemen aldım tabi ve okunacaklar sırasında ilk sırayı verdim. Arka kapağında yazanlar ise kitabın etkiliyiciliği konusunda bana ayrıca fikir verdi.

Uzun zamandır çıkmadığı yollarda kaybolanların hikayesi..
Aşkın değiştirdiği ve bir daha hiç aynı olmayacak hayatlar..
Pek çoğumuzun anlatmakta zorlandığı, yargılamakta ısrar ettiği bir aşkın romanı.. 

İyi okumalar dilerim..

4 yorum:

sade-siyah dedi ki...

geçenlerde gördüm kitabı..çok bakıştık ama almadım..okumayı bıtırdıkten sonra görüleşerinide yazarsan kitapla ilgili belki benim almam içinde bir şevkim gelir :)

merve dedi ki...

Tabiki de yazarım ama biraz beklemek gerekecek sanırsam.. Zira şu an elimde "Küçük Mucizeler Dükkanı" var. Ama hızla okumaya çalışırım senin için:)

sade-siyah dedi ki...

:) aslını istersen onuda merak etmiyor değilim.Hani eğer al da kendin oku demezsen.Onun içinde yorumlarını bekleyebilirim,,, :')

merve dedi ki...

bence onu da okumalısın tabi ama değişik bir kitap herkesin beğenebilceği tarzda değil yani ama yine de ben çok beğendim:)

Yorum Gönder