Pages

Subscribe:

24 Kasım 2011 Perşembe

ÖĞRETMENLER GÜNÜ

Ortaokulda çok ama çok sevdiğim bir türkçe öğretmenim vardı kulakları çınlasın.. o kadar hayrandım ki ona bütün kariyer planlarımda sırf rol model o olduğu için öğretmen olmak vardı hep..Derse girişindeki tavrı, kıyafetleri hep o yaş dilinden konuşması hayranlığımın nedenleri arasında oldu.. hayatımda o yaşıma kadar hiç kitap okumayan ben O' nun sayesinde kitapları elimden bırakmaz oldum..Kendisi bendeki etkisinin ne kadar büyük olduğunu bilmesede O' na çok şey borçluyum...

Hayallerimdeki gibi Türkçe öğretmeni olamadım ama iki çocukluk arkadaşımın Türkçe öğretmeni olmasıyla beraber öğretmen olsam da yapamayacağımı öğrenmiş oldum:) Sanırım mesleğin gereği olan sabır benim kişilik özelliklerimde yok:)


Başta iki güzel arkadaşım olmak üzere tüm Öğretmenlerin Öğretmenler gününü kutlarım. Ve Başöğretmenimizi saygıyla anarım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder