Pages

Subscribe:

20 Şubat 2012 Pazartesi

Yazacak birşeyler bulunur elbet:)

Yazamıyorum uzun zamandır. Yazamadığım zamanda izin kullandım. Bir güzel dinlendim demeyi çok isterdim ancak çarşı pazar gezdim bütün hafta. Gelinliğimi seçtim, ıvır zıvırlarımı aldım. Çok iş hallettim yani. O kadar garip bir duygu ki şu gelinlik insan giydiği anda ruhu güzelleşiyor, durulaşıyor, saflaşıyor aynı görüntüdeki gibi. Gözlerim dolu dolu olsa da tuttum kendimi ağlamamak için. Tam hayallerimdeki gelinlikti üstüme giydiğim. Prensens gibi.. Sıra geldi ev ve mobilyalara. İnşallah bu işleri hallettiğim hız kadar onlarda da nokta atışı yapabilirim.
Yeni bir kanaviçe işine başladım ama ne zaman biter bu tempoda Allah bilir. Kanaviçeden tepsi yapıcam Özgeye. Bu arada iki lavanta kesesi daha yaptım. Canım arkadaşlarım Burcu ve Aslıya benden hediye gitti.

2 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

ne güzel olmuşlar ellerine sağlık :)

merve dedi ki...

teşekkür ederim:)

Yorum Gönder