Pages

Subscribe:

28 Mayıs 2012 Pazartesi

Evim için çarpı işi

   
Merhaba,

Uzun zamandır birşeyler yayınlayamıyorum. O kadar yoğun ve yorucu bir dönemdeyim ki ruhen ve fiziken kendimi pek iyi hissettiğim söylenemez. Evlilik zor mu bilemem ama evliliğe adım atmak bir hayli zormuş onu anladım. Evinden toplanan her bir parça, ruhundan da aynı oranda eksiliyor. Her daim bir göz dolma anı, iç burkulması ve o günü düşünmek. Nasıl bir tezatlıktır ki yaşanan...En mutlu olduğun an ile mutsuz zolduğun an içiçe.. Evimiz bitmek üzere.. Sadece halılarımız kaldı. Hayallerimin resmini evimde görebiliyorum.O yüzden şanslı kesimden sayılırız. Her şey gönlümüze göre oldu. İlerleyen zamanlarda tek tek her bir köşesini sizinle paylaşacağım. Şimdilik sadece bir köşesiyle idare edin:)
Koltuklarımızın desenine uygun çarpı işi yapmak istedim ve kısa bir sürede bitti ancak çerçeveletinceye kadar sizinle paylaşmak istemedim. Şimdi çerçevelettim ve evimizin en güzel köşesinde gramafonumuzun yanında yerini aldı :)

3 yorum:

ÇAĞAN dedi ki...

Merveee,

Onca şey yazdım yayınlamadı bu meret. Bak şimdi hepsini nasıl yeniden bir araya getireyim.
Çarpı işin çok güzel. ÇArpılayan parmacıklarına sağlık.
Hem evlilik içinde böyle dertlenme, hüzünlenme. Sen hep anne-babanın evladı olacaksın. Sadece bu varlı sıfatının yanına yenisi eklenecek eş diye. Sonra Yuvan olacak ne güzel değil mi. Hatta zamanı gelince yavrulayacaksın :)
Canım hep mutlu ol, iyilikler çıksın karşına.

beyaz küre dedi ki...

mervecim çok güzel olmuş eline sağlık, yeni evinde umarım mutluluk hep daim olur.. gül hastasıyım zaten bayıldım..:)

merve dedi ki...

teşekkür ederim kızlar:)

Yorum Gönder