Pages

Subscribe:

30 Aralık 2011 Cuma

2012..

Herkes yeni bir yıla girerken bir önceki yılın muhasebesini yapmaz mı içinde? Bende yapıyorum 1 haftadır ve görüyorum ki sağlığı, huzuru, mutluluğu yerinde olan, şanslı ve güzel bir yıl geçiren nadir insanlardanım. Çok büyük değişimler olmasına gerek yokki hayatta mutluluğu yakalamak için. Bence sabah kalktığında sevdiklerin en çok bir telefon kadar uzağındaysa ve herkes sağlıklıysa şükredip devam etmek lazım hayata...


O yüzden 2012' den beklentim çokta değil.. Bu yılın devamını sağlasın bana yeter. 2012' nin bana getirdiği değişiklikler inşallah mutluluğuma mutluluk katar...
Gelelim bu güne;
Herkeste bir hediye alışverişi, bir heycan.. Bence yılbaşı hediyesi küçük bir şeyler olup sadece hatırlandığını gösteren hediyeler olmalı. Bugün hediyesini verdiğim bir çok kişi arasında öyle üç kişi vardı ki.... Gözlerinde ben o mutluluğu gördüm ya bana yeter de artar bile. Birinci kişi; belki kendini önemsiz, farkındalığında olmadığımızı düşünen sevgili kat görevlimiz. tabiki de sende benim hayatımda yeri olan insanlar arasındasın. Senin o gülen gözlerinin içini görmek bana bugün çok keyif verdi. İkincisi aylar öncesi bir lafın arasında bir şeyi alamadığı için ne kadar bozulduğunu söylemiş olan ve daha o anda yılbaşı hesiyesinin ne olacağını bulduğum kişi... Gözlerinizin dolması ne kadar doğru bir insanla çalıştığımı bana bir kez daha kanıtladı. Üçüncü kişi de; aldığım şeyi ne kadar çok istediğini ve sabahın 6,30' da bile onu düşündüğünü duyduğumda içimdeki mutluluğu yaşatan kişi..
hediye almaktan ziyade sanırım hediye vermeyi çok daha fazla seviyorum ben:) Sarı kedim henüz iş yerinde olmadığı için ona hediyesini veremedim ancak eminim o da görünce çok mutlu olacak:)
o görmeden önce hediyesini siz görün bakalım:) Herkesin baş harflerini etamine işlediğim lavanta keselerim. Sanırım bundan sonra kanaviçe işine bayağ bir sardırıcam:)))








B, H ve Ç harfleri sevgili Bircan' cığımın hediyeleri. diğerleri ise yarın yılbaşını geçireceğim sevgili aile bireylerime.. Yarın tüm yılbaşı hediylerimi sizinle paylaşacağım.

 2012' nin sizin yılınız olmasını diliyorum.
MERVE

2 yorum:

ÇAĞAN dedi ki...

Mervecim,

Bu keseleri gördüğümde sadece mutlu olmadım. Kendime bir aferinde verdim. Nedenini biliyorsun. Ellerine yüreğine sağlık. Yatak odamızda yatağımızın başında yerini aldı. Mis kokusu ile uyuyup-uyanacağız. Ellerin dert görmesin.

merve dedi ki...

canım arkadaşım benim güle güle kullanın:)

Yorum Gönder