Pages

Subscribe:

27 Aralık 2011 Salı

elçin' ciğimin çekilişinden..

Dün sabah güzel bir haberle başladım güne. Sevgili Elçin arkadaşımın beyaz küre bloğunda yaptığı yılbaşı çekilişini kazanmışım. Torpil diyenler için de arkadaşım çekiliş numaralarını bloğunda yayınlamış. Çok sevdiğim melek işli iğnelik bu sabah iş yerinde masama bırakılmıştı. Görünce çok mutlu oldum. 

Paketi açtığımda resminden gördüğümden de güzel bir melek karşıladı beni.



Bu meleği yeni evim için saklayacağım. Umarım bize de simgelediği kadar iyilikler getirir. Elçin' e bir kez daha buradan teşekkür etmek istiyorum. Eline sağlık canım :)
Bu arada bir kaç işim var şu aralar yayınlanmayı bekleyen. Yılbaşı ertesi tüm hediyeliklerim bloğumda sergide olacak.

Yılın son haftasını güzel kapatmanız dileğiyle...

5 yorum:

fatmanur dedi ki...

şekerim güle güle kullan.kim dediyse ayıp etmiş cıkcık:)

merve dedi ki...

çok ayıp yaaa yani bunlar nasıl insan ben anlamadım kiiii:))))

beyaz küre dedi ki...

mervişim güle güle kullan,2012 de şans getirir umarım sana:)kesinlikle adaletli bir çekilişti:)

Unknown dedi ki...

harikaaaaa.. güle güle
kullan !!!

merve dedi ki...

teşekkür ederim:)))

Yorum Gönder