Pages

Subscribe:

2 Aralık 2011 Cuma

cup cake

hayatımın en hızlı geçen bir haftası oldu sanırım. göz açıp kapayıncaya kadar cuma geldi bile. Yorucu bir hafta olmasının yanı sıra, insan ilişkileri ( !!! ) bol bir haftayı kapatıyorum bugün...

dün gece, sonunda "küçük mucizeler dükkanı" adlı kitabımı bitirdim. çok keyif alarak okuduğum bir kitaptı. kış aylarında okunması gereken dört kadının hayatının ortak noktalarda birleştiği çeşitli hayat hikayeleri.. kitabı okurken kendimi yabancı bir film izlemiş gibi hissettim. kitabın geçtiği küçük bir örgü dükkanının içinde kendime de bir yer buldum. okunması gerekenler listenize almanızı tavsiye ediyorum.
Bu akşam da merakla beklediğim "Gizli Anların Yolcusu" kitabıma başlayabilirim:)




Gelelim şimdi Cup Cake' lere..

Geçen sene nişanlımın doğumgünü için hazırladığım ve orijinal olduğunu düşündüğüm Cup Cake'leri sizlerde yılbaşında gelen misafirleriniz için hazırlayabilirsiniz.. güzel bir hediye olabileceğini düşünüyorum.



ben limonlu bir cup cake tarifi yapıp üstlerini çikolata ganajı ile kapladım. pasta süsleri ve bonibonlarla üzerilerini süsledim. kürdanları 3 boy şeklinde kesip kağıtların arkasına bantladım. kağıtların üstlerine renk olması açısından kırtasiyeden aldığım sticker' ları yapıştırdım. harfleri ise bilgisayardan beyaz kağıda bastırıp deodorant kapağı ile kestim. yıldızları sarı kedimin delgeçiyle yaptım ancak siz değişik şekilleri kullanarakta yapabilirsiniz. biraz vakit alıyor ama gece sonunda alınan güzel tepkiler herşeye değer..

Sevgiyle kalın...



2 yorum:

beyaz küre dedi ki...

Küçük mucizeler dükkanını, 2 hafta önce almıştım ama vakit olmadığı için hala bitiremedim:)gerçekten çok güzel bir kitap..Bu arada cupcakeleri görünce iştahım kabardıııı nam nam nammmmm:P.eline sağlık.

merve dedi ki...

canım benim teşekkür ederim gerçi beni cup cake yapmaya şevklendiren senle sarı kedi oldu.. o yüzden sizinde ellerinize sağlık

Yorum Gönder